środa, 11 stycznia 2012

3...2...1... START!

Nowy rok więc i postanowienia. Jednym z nim jest potrzeba automotywacji, która ucieleśniła się w postaci tego oto bloga. Ostatnio los sprawił, że przebywam głównie z samą sobą, co sprzyja lenistwu i zniechęceniu do wszelkiego działania. Stąd pomysł pokazania tego, co robię innym - czyli pobudki są czysto egoistyczne. Wynika to z tego, że doskonale wiem, jak cudownie wpływa na mnie cudzy zachwyt tym, co robię oraz jak potrzebna jest mi w rozwoju konstruktywna krytyka. :)
Szyję już od wielu lat, czasami próbuję sił z biżuterią handmade, jednak do tej pory nie uważałam żeby to było godne pokazania. Ostatnie okoliczności sprawiły, że zmieniłam zdanie, więc oto jestem:)
Na pierwszy rzut moje ostatnie dzieło - sukienka sylwestrowa. Góra gorsetowa z wykroju ze strony papavero.pl, uszyłam ją z czarnego tłoczonego aksamitu. Wyszła trochę za szeroka, bo za późno zorientowałam się, że tkanina jest zbyt elastyczna i trzeba by ją podkleić. Zresztą nie wiem czy taki sposób by się sprawdził, bo tkanina była dość gruba i było mi bardzo gorąco na imprezie. Dół wymyśliłam z grubszej bawełny koszulowej, takiej trochę sztywnej. Zrobiłam go z trzech falban doszytych do podszewki. Niestety po złączeniu obu części okazało się, że nie bardzo do siebie pasują te tkaniny - góra była za ciężka dla dołu. No ale czasu było mało więc zostało tak i wyszło takie coś:
 
Na samej imprezie trochę ją "ubogaciłam" czerwonymi dodatkami i oddzieliłam tkaniny paskiem, jak mi poradziły dziewczyny z Papavero (będę często wspominać tę stronę, bo to moja ulubiona:D) i było nieźle. Jak zdobędę zdjęcia z imprezy, to dorzucę. Postaram się też, żeby moje kolejne zdjęcia były trochę lepsze, ale nigdy w fotografowaniu dobra nie byłam :/
Dziękuję za uwagę :D

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie bomba:)
    liczy się pomysł... myślisz, że ktoś na imprezie wiedział, że miało być inaczej???
    nie sądzę:)
    świetny początek blogowania:)
    powodzenia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na Tobie sukienka prezentuje sie swietnie!

    OdpowiedzUsuń